.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :چراغ ولایتمداری در مازندران دائمی و پرفروغ است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: چراغ ولایتمداری در استان همواره دائمی، پر فروغ و درخشان است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر چهارشنبه در مراسم اربعین ارتحال علامه حسن زاده آملی گفت: علامه ذوالفنون حسن زاده آملی از گنجینه‌های بزرگ علمی وعارفی در مازندران بودند، و قطعاً راه این سالک توحیدی نیز در این استان ادامه دار خواهد ماند.

وی، ولایتمداری و حفظ سنگر نظام و حضور در همه عرصه‌های انقلاب را یک الزام در مسیر توحیدی واعتقادی دانست و افزود: علامه حسن زاده آملی به عنوان یک روحانی انقلابی و ولایی که علامه دهر بودند و همواره بر محور قرآن و تعالیم اهل بیت (ع) و توصیه به عمل آن از جانب خود و توصیه به دیگران تاکید داشتند.

نماینده ولی فقیه درمازندران، فراق ارتحال علامه حسن زاده آملی جانکاه و جایگزین آن برای سالیان سال و صدها زمان خواهد برد. آیت الله لائینی افزود: جایگاه بالای علمی، فقهی، عرفانی و توحیدی علامه حسن زاده آملی باعث شده تا ایشان فقط در موقعیت جغرافیایی شهرستان آمل و مازندران خلاصه نشود و در واقع به کل کشور وجهان اسلام تعلق خاطر داشتند.

وی، حضورپرشور و به یادماندنی مردم از مناطق مختلف استان وسراسر کشور در مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی را نشان از عشق و ارادت و جایگاه بالای آن عالم فرزانه درمیان مردم بوده است. در این مراسم قشرهای مختلف مردم شهرستان آمل، خانواده‌های معظم شهدا، ائمه جمعه شهرهای استان و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

آیت الله حسن حسن‌زاده آملی ملقب به علامه حسن زاده فیلسوف متأله، فقیه، عارف، منجم و مدرس دروس حوزوی شنبه شب سوم مهرماه در زادگاهش شهر آمل در سن ۹۳ سالگی و پس از یک دوره سخت بیماری به دلیل بیماری قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.